UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw (nieuwe) Opel.
Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het coronavirus, bedoeld om meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in de periode uw mobiliteit kunnen garanderen. Daarom geven we u in dit artikel antwoord op de vragen die u aan ons gesteld heeft.
Zijn Henri & Herman vestigingen open?
Onze vestigingen zijn vanaf 28 april weer geopend. Uiteraard bent u zonder afspraak van harte welkom. Wilt u er echter zeker van zijn dat u meteen geholpen kan worden? Dan raden wij u aan om alsnog een afspraak te maken! Ten slotte blijven de basisregels van 1,5 meter afstand, hygiëneregels en thuis blijven bij klachten blijven van kracht.
Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie
Daarnaast kunt u met de online bestelmodule digitaal direct uw gewenste auto samenstellen en u kunt bijvoorbeeld uw private leasecontract volledig online aanvragen.
Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?
Aangezien de levering van uw nieuwe Opel afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact met ons op te nemen; wij kunnen u hier meer informatie over verstrekken. Op een later tijdstip kunnen we u op de hoogte brengen de details van uw bestelling.
Mijn auto heeft reparatie / een servicebeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?
Onze Opel erkend reparateurs zijn vooralsnog gewoon geopend. Om er zeker van te zijn dat u niet voor een gesloten deur staat, verzoeken wij u om vooraf contact op te nemen. Samen zullen we door de mogelijkheden lopen voor reparatie / service afgestemd op uw persoonlijke situatie.
Is levering aan huis mogelijk?
Heeft u een nieuwe auto besteld en wordt deze binnenkort afgeleverd? Neem contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele levering aan huis.